Kære forældre, ledere og medlemmer over 14 år - kære grupperåd.
Selvom spejderarbejdet og mange andre dele af samfundet er lukket ned i øjeblikket, skal vi stadig holde vores generalforsamling. Det skal vi fordi der er nogle formelle behov, såsom at vælge bestyrelsen, fastsætte kontingent og andre valg. Men vi skal også holde grupperådsmødet fordi vi i denne særlige tid har et ekstra behov for at mødes med jer forældre, fortælle om spejderarbejdet og høre jeres tanker om det. Og ikke mindst er det vigtigt for os at vi som gruppe får sagt ordentligt farvel til Katrine, der er stoppet som gruppeleder, og velkommen til Snus der har overtaget stafetten.
Men som med alt andet i denne tid, kan vi til grupperådsmødet heller ikke mødes fysisk. Mødet vil derfor blive holdt online via Zoom mens afstemningerne vil blive foretaget via Google Forms. Begge dele vil der blive sendt links ud til senere.
Grupperådsmødet bliver i år afholdt torsdag den. 11. marts via Zoom. Mødet forventes at vare fra 19.00 til 20.30.
Zoom mødet kan findes på følgende link:
https://zoom.us/j/94191366652?pwd=b3dKUEtyK3JVaEVKWTY5RlJuVXY4dz09
Meeting ID: 941 9136 6652
Passcode: 523734
Tilmeldingen foregår på https://medlem.dds.dk/event/id/30662/register
Det er i år ekstra vigtigt at man tilmelder sig, da vi har 100 pladser til mødet ved Zoom, og skal købe os til flere hvis det bliver nødvendigt. Ved tilmelding er det desuden vigtigt at man skriver sin mailadresse, da man senere vil modtage mere information, herunder link til mødet og afstemninger.
Sidste tilmelding er tirsdag d. 9. marts klokken 23.59.
Med spejderhilsen
Bestyrelsen